Luahan Kesedihan Rakan Artis dan Peminat di Atas Pemergian Abam Bocey

Haji Yusuf

Haji Yusuf

Panggil saya Haji. Saya bercita-cita menjadi Pencetus Ummah. Semoga tercapai cita-cita saya ini.
Share on facebook
Share on twitter

Pelawak terkenal tanah air, Abam Bocey, atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar bin SyedMohd Redzuan telah kembali ke rahmatullah pagi ini.

Kesedihan ini sangat dirasai kerana sifat allahyarham yang bersahaja menghiburkan rakyat Malaysia, dan tidak pernah terpalit dengan apa-apa kontroversi.

Paling merasai kesedihan ini pastinya rakan sekumpulan arwah, Achey dan Fad, di mana mereka bertiga sama-sama berjuang menaikkan nama Bocey di persada seni tanah air.

Kedua-dua mereka tidak dapat menahan kesedihan melalui perkongsian video di akaun Instagram masing-masing.

Apa yang menyedihkan, Fad kini sedang berada di luar negara dan tidak dapat pulang untuk menemani teman karibnya buat kali terakhir.

Adik allahyarham, Ali Puteh juga turut memuat naik berita pemergian abangnya pagi tadi.

Selain mereka, rakan artis yang lain turut mengimbau kembali kenangan bersama allahyarham Abam.

Selain rakan artis, para peminat allahyarham turut berkongsi kesedihan mereka.

Semoga arwah tenang sahaja di sana, dan ditempatkan bersama para solehin. Tidak lupa juga terima kasih kerana pernah menghiburkan kami.

Share on facebook
Share on twitter

PENAFIAN:
Mulakan.com tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.